> | | | > Wampirzy weekend

Wampirzy weekend

Posted on niedziela, 19 maja 2013 | No Comments

Wampiry. Jezu jak ja kocham wampiry. Najpierw namieszały mi w czerepie za dzieciaka a teraz spędzam wyjątkowo stresujący weekend katując się "Pamiętnikami Wampirów". Kiedyś mnie denerwowało to jak główna bohaterka wymawia słowo "Stefan”, ale przysięgam czasami muszę pooglądać bzdury. W każdym razie wampiry są w mainstreamie tym czym nagość w Cannes, więc pozostaje się z tym pogodzić. Ludzie zawsze lubili bajki i tak już pozostanie i to nieważne, w jakim wieku są. Mamy, więc tandetne mormońskie książki/filmy jak "Zmierzch”, które wyewoluowały w takie opowieści jak "Czysta Krew" czy wspomniane wcześniej "Pamiętniki..." Nie wolno także zapominać o wcześniejszych klasykach jak "Dracula" F. Coppoli czy może "Wywiad z wampirem".

Jeżeli ktokolwiek widział serial o Henryku VIII albo Downton Abbey i to lubił może już szykować zapasy popcornu, bo szykuje się niezła produkcja. Niewątpliwym atutem Henryczka był jego główny aktor, czyli Jonathan. Bardzo fajna produkcja z fantastycznymi aktorami (szczególnie zapadła mi w pamięć Natalie Dormer - pewnie, dlatego że lubię takie niebezpieczne kobiety). Jeżeli chodzi o Downton Abbey to ujęło mi się ciepło i jakaś niespotykana miłość pomiędzy bohaterami. Chociaż historia była na swój sposób naiwna wyrażam się o produkcji w samych superlatywach. A czemu o tym mówię? Bo Jonathan wystąpi w serialu o Draculi gdzie producentami będą ludzie od Downton Abbey.

Koniec z nastolatkami z małych miasteczek i średnio rozgarniętymi kelnerkami z pubów dla kowboi. Nareszcie ktoś weźmie na warsztat pierwotną historię. Mam jedynie nadzieje, iż będzie to opowieść mroczna a scenariusz będzie inteligentny, bo Jonathan dokładnie do takich ról się nadaje. Obawiam się jednak, że sam serial będzie cukierkowaty, ponieważ ideałem dalej pozostają dwa klasyki wspomniane wyżej. W każdym razie zobaczymy

Poniżej trailer



Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.